PRZYCZEPA T672/2 10,4-TONOWA


 

0 zł

Masz pytania dotyczące produktu:
Zadzwoń!
84 6619 380
501 701 538

lub  

PRZYCZEPA T672/2 10,4-TONOWA



  • Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian, z centralnym ryglowaniem ścian
  • Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu )




CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA

pronar ciagnik przyczepa  
Dopuszczalna masa całkowita: 14000 kg
Ładowność: 10400 kg
Masa własna: 3600 kg
Pojemność ładunkowa: 11,8 m3
Powierzchnia ładunkowa: 9,8 m2
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 4440 mm
Szerokość skrzyni ładunkowej  wewnątrz: trapez: 2190/2240 mm
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) 6455/2390/2580 mm
Wysokość ścian skrzyni: 600+600 mm
Grubość blachy podłogi/ściany: 5/2,5 mm
Wysokość platformy od podłoża: 1345 mm
Rozstaw kół: 1700 mm
Zawieszenie: Resory paraboliczne
Rozmiar ogumienia: 385/65 R22,5 RE
Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h
System wywrotu: trójstronny
Cylinder teleskopowy
(skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)
1700mm / 13l / 200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 78/57,3 KM/kW
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki): 50/46˚
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
  • Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian, z centralnym ryglowaniem ścian
  • Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu )
  • Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych
  • Rodzaj dyszla: dyszel trójkątny z regulowaną  sprężyną podtrzymującą
  • Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny  z okiem 40mm
  • Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna alternatywnie
  • Osie na 60 km/h
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
  • Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
  • Tylny zaczep manualny, amortyzowany
  • Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
  • Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym
  • Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
  • Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
  • Ściany  z wysokiej jakości, mocnych, profili PF600mm, z obrzeżem 70mm, wykonanych z wykorzystaniem
  • zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
  • Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw  zabezpieczone spoiną laserową
  • Linki spinające ściany
  • Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
  • Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Błotniki kół tylnych
  • Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
WYPOSAŻENIE OPCJONALNE
  • Nadstawy z wysokiej jakości, mocnych, profili PF600mm, z obrzeżem 70mm
  • Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem 50mm
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
  • Balkon, plandeka rolowana ze stelażem 
  • Dodatkowe nadstawy środkowe z profilu PF600mm
  • Rynna do szybra zsypowego
  • Koła z ogumieniem 385/65 R22,5
  • Koła z ogumieniem 425/65 R22,5
  • Nadstawy o wysokości 1000mm z siatki 30mm, zamiast nadstaw  PF500
  • Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
  • Tylny zaczep automatyczny
  • Koło zapasowe 385/65 R22,5  luzem
  • Koło zapasowe 425/65 R22,5  luzem
  • Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych,  przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców